Domowy trening siłowy dla Kobiet

image

Jeśli nie masz w pobliżu siłowni ani ciężarów, rozejrzyj się w koło i stwórz sobie swoją 😀👊🙅

Trening siłowy najlepiej wykonywać 3 razy w tygodniu, co drugi dzień, przeplatając go z treninguem cardio, dzięki temu będziesz mieć czas na regenerację. Każda sesja treningu siłowego powinna trwać ok 45 minut. Trenujmy naprzemiennie dolne i górne mięśnie ciała, np. górne partie w poniedziałek, dolne w środę, górne w piątek, itd. Samo cardio i dieta nie wyrzeźbią naszej sylwetki, od nadmiaru cardio możemy tracić masę mięśniową.
Nie martwcie się, nie grozi nam sylwetka kulturysty, z punktu widzenia biologii jest to po prostu niemożliwe, mamy o wiele mniej testosteronu niż mężczyźni.
Kiedy chcemy zmniejszyć masę ciała, połączymy trening siłowy z treningiem cardio, zachowamy dzięki temu więcej mięśni (im więcej mięśni, tym szybszy metabolizm) i więcej utraconej wagi będzie stanowił tłuszcz👍. Ponadto ćwiczenia siłowe zwiększają nasz metabolizm początkowy aż do 15 godzin po treningu, kiedy odpoczywamy, czytamy książkę czy oglądamy film😉. Mnie to przekonuje😀👍

Mój arbuz ważył ok 10 kilo, więc całkiem fajny trening siłowy.

Jak jest z Wami, ćwiczycie siłowo? 💪

Pamiętajcie, że jedyny nieudany trening to taki, który się nie odbył👊

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML :

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>